Skolfotografering .__.''

OMG vad jag hatar skolfoto!  Det är så tråkigt! Men aja vad kan jag göra? Mamma älskar när jag fotar mig en jag tycker bara Blä om det.. Men aja jag ska iaf ta ett foto med mina alra bästa vänner så det blir inte så pjåkigt heller (: Men aja snart kommer min design till bloggen så oroa er inte det kommer bli som vanligt igen (hoppas jag) och jag ska snart sätta in alla bilde rjag har haft IGEN .__.'' Fyfan för den som raderade bloggen nu har jag fixat så den kan inte logga in mer iaf så oroa er ite för det <3.




//Cassandra <3

Kommentarer
Postat av: Annah

Jag vet att det är jobbigt med det gumman men man överlever iaf <3.

2009-08-24 @ 18:44:10
Postat av: Emeli

Haha lika jobbigt för mig det <3

2009-08-24 @ 18:44:57
Postat av: Madelene / Madde

Ja varför kan man inte bara hoppa över det? <3 det är så jobbigt med det ju O__o'

2009-08-24 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0