Svininfluensan!

Ursh vad hemskt det med svininfluensan själv är jag sjuk och undra ifall jag har den? ... Nää! det har jag nog inte men oroa er inte för något <3. inget kommer att hända er hoppas jag. Det vi måste göra än så länge i skolan är att tvätta händerna riktigt noga! och ha bra kläder på er inte en kjol ifall det regnar xD jag hade legigns en gång när dte spöregnade och så slutade det med att jag blev sjuk. och tro mig detta är inte roligt bara för att slippa skolan.. jag måste ta en hemsk äcklig medecin..

Kommentarer
Postat av: Emely

Aa det är hemskt det med svininfluensan :S

2009-09-02 @ 13:42:45
Postat av: Alex

Aa medeciner är (blää)

2009-09-02 @ 13:43:14
Postat av: Ankis :'D

Aa det är jobbigt att oroa sig över sånt D:

2009-09-02 @ 14:28:25
Postat av: amandaluu

Hoppas att du inte har svininfluensan, en bekant till mej har det och det verkar allt annat än mysigt iaf.. :/



Fin blogg! :)

2009-09-21 @ 14:05:43
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0